Friday 22 February 2013

Pesakit Pneumonia mendapat kebaikan dari Alpha Lipid LIFELINE!


Salah sorg testimoni alpha lipid lifeline..nur asma..ank buah ku yg telah admit dihospital sejak ari rabu (16/jan/2013) krn mngidap pneumonia(paru2 kuman) yg mnyebabkan asma sukar bernafas & terpakse memakai oksigen..setiap 4 jam kene lakukan suction..Ya Allah x sgup aku nk tgk die meronta2 menahan sakit..bdak baru berumur 1 thn dh di masukkan tiub agak panjang la lbh kurg sejengkal lbh tgn aku la..sampai ke paru2..bdn pulak panas cz demam..aku yg x sgup nk tgk,xterlintas pun nk mnjdikan die testimoni pd hari jumaat aku pergi ke hospital melawat asma& bg die minum alpha lipid lifeline, alhamdulillah pd keesokannye kakak tipon bgtau demam dah kebah,biasela bdak kecik nk memerap je ngn ibu die..hari ke2 aku suh kakak aku bg jgak,pd hari ke2 asma dh mula nk main &dh boleh bgun,pd hari ke3 mnggunakan lifeline,asma dh x perlu pkai oksigen lg..aku bersyukur pd hari ni asma dh boleh keluar wad n makin cergas & dh boleh berlari..alhamdulillah aku bersyukur di samping aku berdoa,lifeline juga adalah salah 1 usahaku yg berbaloi utk ank buahku tersyg.. 



Husna Rashid
http://husnarashid85.blogspot.com/
Hotline No : 0135000885
Member ID : 1291038
FB : http://www.facebook.com/una.rashid.3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...